Flexibele webcare bij T-Mobile

flexibele webcare
Dat webcare vaak best grappig is bewijst Jacob. Flexibele webcare bij T-Mobile werd door hem treffend in beeld gebracht nadat een klant hem opgeroepen zijn flexibiliteit te bewijzen met een foto. Jacob is de beroerdste niet en toonde zijn meest flexibele pose.
Op zich al een leuke reactie. Interessanter wordt het als zo’n post wordt opgepakt door de Facebook pagina ‘De beste Social Media‘. Een pagina die alle beste, leukste en meest creatieve social media uitspattingen van bedrijven verzamelt en publiceert.

Jacob staat inmiddels met al z’n lenigheid op deze pagina.

Daar waar bedrijven in de eerste jaren van Social Media vaak vooral voorbij kwamen in fail-campagnes, zie je nu steeds meer dat bedrijven ook leuk uit de hoek kunnen komen. Nog belangrijker, zo’n lollige post leidt ook tot veel leuke reacties. Ten tijde van het schrijven van dit artikel stond de teller van de likes op 696. En nu?

Gelegenheidsblogger die schrijft en spreekt over digitalisering, de rol van mensen bij digitale transformatie, employee engagement, community, persoonlijke ontwikkeling, social business en soms over iets anders. Werkt als zelfstandige bij zijn eigen frisse nieuwe kindje, RUUD

Geef een reactie

Scroll to top