Klantenservice met een knuffel

Social Media zijn geweldig. Geweldig omdat Social Media ieder individu een platform geeft om gehoord te worden, om iets meer van jezelf te laten zien, maar ook om af en toe je verbolgenheid of frustraties te uiten.  Dat laatste resulteert vaak in memorabele momenten. De knuffel van Erik is er zo eentje. Een situatie die niet alleen aantoont dat iedereen wel eens een off-day heeft, maar ook eentje die duidelijk toont dat het verlenen van service niet afhankelijk is van alleen de afdeling klantenservice. Service verlenen door alleen de klantenservice is verleden tijd. Bij T-Mobile verleent iedere medewerker service. De knuffel van Erik is een mooi voorbeeld.

Lees het hele verhaal op het T-Mobile blog

 

 

Gelegenheidsblogger die schrijft en spreekt over digitalisering, de rol van mensen bij digitale transformatie, employee engagement, community, persoonlijke ontwikkeling, social business en soms over iets anders. Werkt als zelfstandige bij zijn eigen frisse nieuwe kindje, RUUD

Geef een reactie

Scroll to top
%d bloggers liken dit: