Klantenservice met een knuffel

Social Media zijn geweldig. Geweldig omdat Social Media ieder individu een platform geeft om gehoord te worden, om iets meer van jezelf te laten zien, maar ook om af en toe je verbolgenheid of frustraties te uiten.  Dat laatste resulteert vaak in memorabele momenten. De knuffel van Erik is er zo eentje. Een situatie die niet alleen aantoont dat iedereen wel eens een off-day heeft, maar ook eentje die duidelijk toont dat het verlenen van service niet afhankelijk is van alleen de afdeling klantenservice. Service verlenen door alleen de klantenservice is verleden tijd. Bij T-Mobile verleent iedere medewerker service. De knuffel van Erik is een mooi voorbeeld.

Lees het hele verhaal op het T-Mobile blog

 

 

Kerstbrunch met 250 bejaarden

Zaterdag 20 december, het is alweer even geleden. De hectiek van alle dag belet je vaak lang stil te laten staan bij gebeurtenissen die het waard zijn om even over na te denken. Die zaterdag was zo’n dag die me niet loslaat. Een dag waar ik met een enorme voldoening op terug kijk. Ik had me opgegeven als vrijwilliger bij de Kerstbrunch voor 250 bejaarden uit het Laakkwartier. Samen met mijn jongste zoon gingen ik helpen bij een, naar wat later een zeer memorabele dag bleek te worden.

GiffGaff nog steeds een lichtend voorbeeld

Ik ben vandaag op de Telecom Social Network Summit in London. Een grootse naam voor wat achteraf een zeer bescheiden bijeenkomst bleek met ongeveer 40 deelnemers. Een van de aansprekende namen was GiffGaff. Een zogenaamde MVNO op het netwerk van O2 in Engeland. Al jaren een inspirerend voorbeeld op Community gebied. Voor mij is GiffGaff nog steeds een lichtend voorbeeld van hoe je samen met klanten een bedrijf kunt runnen. Al vaak verteld, maar ook vandaag sprong hun verhaal, verteld door Gregg Baker, weer ver boven de rest uit.

Teamobile – Co-Creatie met zakelijke T-Mobile klanten

Het prachtige Spaces kantoor in Den Haag stond afgelopen vrijdag toneel voor de eerste TeaMobile; een co-creatie event voor de zakelijke T-Mobile klant.
Onder het genot van verschillende glaasjes Dilmah thee en bijpassende delicatessen werden samen met ondernemers nieuwe manieren van samenwerken ontdekt.
Kristan Esser inspireerde de zaal met een presentatie over vernieuwing en innovatie. Daarna was de beurt aan de ondernemers en T-Mobile medewerkers zelf. Gezamenlijk werd gediscussieerd over knelpunten waar ondernemers mee te maken hebben en werd gesproken over mogelijke oplossingen.

Scroll naar boven